loading...
دانلود نرم افزار .بازی .انیمیشن.اندروید.نرم افزار موبایل.اخبار بازی و فناوری
reza بازدید : 7 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

*** قسمت ۱۴ در ادامه مطلب قرار گرفت ***

نام انیمیشن : Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار کارتون : ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

reza بازدید : 8 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

انیمیشن Justin and The Knights of Valour 2013

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه انیمیشن Justin and The Knights of Valour 2013 : پسر جوانی به بلوغ می رسد و رویای شوالیه شدن را در سر دارد و …

reza بازدید : 12 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نام انیمیشن : Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین
مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه
حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت
کیفیت:WebRip 720p
سال انتشار: ۲۰۱۳

خلاصه داستان انیمیشن پرندگان خشمگین : زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

reza بازدید : 10 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار بازیابی اطلاعات قدرتمند Active@ UNDELETE Pro : نرم افزاری در زمینه بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک و حافظه های قابل حمل می باشد که دارای امکانات قابل توجهی در کنار قابلیت اصلی خود یعنی ریکاوری می باشد. این نرم افزار در کنار امکانات کامل برای بازیابی اطلاعات از دست رفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ، توانایی مدیریت پارتیشن ها را جهت افزایش فضای آنها (expand) و کاهش فضای آنها (shrink) و ایجاد پارتیشن جدید یا حذف پارتیشن را نیز دارا می باشد. در زمینه بازیابی اطلاعات ، نرم افزار با پشتیبانی کامل از فایل سیستم های ویندوزی و لینوکسی نظیر FAT, NTFS, NTFS + EFS, MacOS HFS+, Linux Ext2/Ext3/Ext4, Unix UFS نسبت به بازیابی اطلاعات حذف شده به هر روشی را دارد. حذف شدن اطلاعات میتواند به دلایل مختلفی اعم از فرمت شدن پارتیشن و حذف شدن توسط ویروس ها و نرم افزارهای ثانویه و یا توسط خود کاربر و یا به دلایل سیستمی صورت پذیرد که Active@ UNDELETE میتواند تمامی این اطلاعات را برایتان بازیابی نماید. یکی از قابلیت های منحصربفرد نرم افزار این است که کاربر میتواند با استفاده از بخش تعبیه شده درون خود نرم افزار Active@ UNDELETE را به صورت bootable برروی لوح فشرده یا حافظه usb قرار دهد. این موضوع کمک می نماید تا در زمانی که سیستم عامل دچار مشکل شده است و یا اینکه ریسکی با نصب نرم افزار برای بازیابی اطلاعات به وجود می آید مشکل کاربر حل گردد. این نرم افزار توانایی بازیابی اطلاعات قفل و فشرده شده را نیز دارا می باشد. با پشتیبانی از انواع هارد دیسک ها نظیر IDE / ATA / SATA / eSATA / SCSI / SSD و USB disk انتخاب بسیار مناسبی برای بازیابی اطلاعات می باشد. همچنین کاربر با استفاده از نرم افزار میتواند مسیر کاملاً مشخص را برای جستجو اطلاعات مشخص کند و یا فرمت فایل خاصی را برای جستجو وارد نماید تا جستجو سریعتر صورت پذیرد. برای جستجو روی usb disk ها و حافظه های قابل حمل نیز همانطور که گفته شد قابلیت های لازم گنجانده شده است. نرم افزار میتواند پارتیشن های فرمت شده را کاملاً به صورت همان پارتیشن ریکاوری نماید. نرم افزار از ویندوز ۸ نیز پشتیبانی می نماید.

reza بازدید : 10 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار برنامه نویسی به زبان پی اچ پی phpDesigner : نرم افزاری عالی برای برنامه نویسان تحت وب می باشد که وسیله آن میتوانند نسبت به برنامه نویسی و طراحی وبسایت های مبتنی برای php با قابلیت وارد کردن کدهای HTML5 و CSS3 و JavaScript می باشد. این نرم افزار هوشمند تمامی قابلیت های ویرایش،آنالیز و دی باگ انواع زبان های برنامه نویسی مانند HTML5 XHTML CSS3 JavaScript VBScript Java C# Perl Python Ruby Smarty را دارا می باشد و میتواند ضمن دی باگ و اجرای این کدها هنگام کدنویسی برایتان کدهای قابل نوشتن را نشان دهند و نسبت به نوشتن خطوط به طور اتوماتیک و حدس زدن ادامه کد اقدام نماید. قابلیت رنگبندی سینتکس ها و جدا نمودن آنها با رنگ بندی و فاصله بندی به برنامه نویس کمک میکند تا به سادگی نسبت به مشاهده کدهای نوشته شده اش اقدام نماید. پشتیبانی کامل از موارد پی اچ پی شامل کلاس ها، کلاس ها توسعه یافته، روابط، خواص، توابع، ثابت و متغیر باعث می شود برنامه نویس نیازی به دیگر نرم افزارهای برنامه نویسی نداشته باشد. قابلیت همراه شدن با انواع فریم ورک های ویژه php نظیر Zend, CodeIgniter, Yii و Symfony و سازگاری با فریم ورک های جی کوئری نظیر  jQuery, ExtJS, Yui, Dojo. MooTools و Prototype تمامی نیازهای یک برنامه نویس پی اچ پی را کامل و برطرف می نماید. همچنین این نرم افزار میتواند به ftp و sftp متصل شود و به صورت انلاین نسبت به ویرایش کدهای شما اقدام کند.

reza بازدید : 11 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود پس زمینه های دسکتاپ Computer Desktop Wallpapers Collection : مجموعه بک گراند های دسکتاپ که حاوی ۸۰۰ والپیپر دارای مجموعه تصاویر با موضوعات مختلف می باشد . این پس زمینه های زیبا از بالا ترین کیفیت ممکن برخوردار می باشند . هم اکنون از وبسایت دانلود۰۰۹۸ می توانید این مجموعه را دانلود نمایید.

reza بازدید : 12 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

مجموعه آیکون های ابزار های ویندوز Windows Tools Icon : این مجموعه یک سری از آیکون های ابزار های ویندوز می باشد . که دارای بیش از ۵۰ آیکون زیبا به مدل های مختلف می باشد . این مجموعه را با سه فرمت متفاوت دانلود نمایید . یک پک آیکون ها دارای کیفیت بالا تر از حد می باشد . این نمونه از آیکون ها در تصویر بالا می باشد . این مجموعه از وبسایت دانلود۰۰۹۸ قابل دانلود می باشد. برای دانلود به ادامه مطالب بروید.

reza بازدید : 11 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی صفحات وب StudioLine Web : نرم افزاری است که امکانات لازم برای طراحی سایت را برای شما گردآوری کرده و در یک محیط گرافیکی و زیبا به شما امکان استفاده از آنها را می دهد. بدین ترتیب می توانید سایت خود را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید. نکته مهم در مورد این نرم افزار عدم نیاز به کدنویسی است که بدین ترتیب سرعت شما را در انجام امور افزایش می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید صفحات HTML را به سادگی آماده کنید و هرآنچه نیاز دارید را به آنها اضافه کنید. ویرایش صفحات HTML ، کار با لایه ها و ویرایش آنها ، اعمال افکت های مختلف و ابزار انتقال فایل را می توان از جمله امکانات این نرم افزار دانست. همچنین می توانید برای وب سایت خود گالری عکس طراحی کنید و از آرشیو خود در آن استفاده نمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- دارای تمامی اجزاء مورد استفاده برای  طراحی وبسایت ها
- امکان مدیریت وب سایت
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- قابلیت ایجاد گالری تصاویر برای وب سایت ها

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 176
  • بازدید کلی : 1,983
  • نرم افزار