loading...
دانلود نرم افزار .بازی .انیمیشن.اندروید.نرم افزار موبایل.اخبار بازی و فناوری
reza بازدید : 12 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دن آرام دانلود رمان دن آرام

نام کتاب: دن آرام ، جلد اول

نویسنده  و مترجم : میخائیل شولوخوف- احمد شاملو

زبان : پارسی

تعداد صفحات: ۱۹۶۰ صفحه

توضیحات : میخائیل آلکساندروویچ شولوخف (۲۱ فوریه ۱۹۰۵ – ۲۴ مه ۱۹۸۴) نویسنده روس و برنده جایزه ادبی نوبل می باشدمیخائیل شولوخوف به سال ۱۹۰۵ در روستای کروجلنین در نزدیکی وشنسکایا در حومه جنوبی رود دن متولد شد. پدرش روستایی ساده‌ای از نژاد روس و مادرش از اهالی اوکراین بود.در سال ۱۹۱۸ به سبب در گرفتن جنگ داخلی در ناحیه دن ناچار درسش را ناتمام گذارد و به ارتش سرخ پیوست تا در نبرد هایی در برابر آخرین بازماندگان از هواخواهان ارتش سفید شرکت جوید. تاثیر این تجربه در آثار وی بطرز محسوسی آشکار است. وی نویسنده‌ای واقع‌باور بود و در داستان‌هایش به مردم و انقلاب اکتبر پرداخته‌است
reza بازدید : 8 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Opera 3 دانلود Opera 18 0 Build 1284 63 Final نرم افزار مرورگر اپرا

Opera 18.0 Build 1284.63 Final مرورگر Opera جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر، فایرفکس و گوگل کروم به شمار میرود. این مرورگر دارای امکانات بسیار جالبی است که نظیر آنها را در هیچ مرورگری نمیتوان یافت به عنوان مثال فناوری Speed Dial که با کمک آن میتوانید سایت های دلخواهتان را که همه روز به آنها سر میزنید در برنامه وارد کنید تا دیگر بیهوده وقت خود را صرف باز کردن مجدد آنها نکنید در واقع فقط کافیست یکبار سایت مورد نظرتان را لود کنید و در دفعات بعدی ظرف چند ثانیه سایت لود می شود. همچنین امکان دیگری که در این نرم افزار قرار دارد Opera Turbo است که با بهینه سازی مرورگر سرعت گشت و گذار در اینترنت را تا حد چشمگیری افزایش می دهد.از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره و قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت و پیشگیری هوشمندتر از pop-up اشاره کرد.جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

reza بازدید : 10 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

DVDFab1 دانلود DVDFab 9 1 1 5 Final نرم افزار رایت و پشتیبان گیری از دی وی دی

DVDFab 9.1.1.5 Final نام نرم افزاری کاربردی جهت رایت و تهیه پشتیبان از دیسک های دی وی دی می باشد. نسخه جدید این نرم افزار باز نویسی شده و تغییرات متفاوتی و در بر داشته است.شما به راحتی با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید دی وی دی ها را تنها با یک کلیک کپی کنید. حتی به راحتی میتوانید قفل دی وی دی هارو شکسته و بدون دردسر آنها را کپی نمائید. علاوه بر این به آسانی میتوانید از دی وی دی ها خود نسخه پشتیبان تهیه نموده و نگهداری نمائید. یکی از قابلیت های ویژه این نرم افزار امکان کپی DVD-9 بر روی DVD-5 با 100 درصد کیفیت می باشد. امکان ترکیب دو DVD-9 با یکدیگر ، امکان ادغام دو دی وی دی برای پائین امدن حجم، سریع ترین زمان کپی و رایت دی وی دی ، شکستن قفل دی وی دی ها ، امکان پشتیبان گیری از نسخه های مختلف دی وی دی ها با حجم های مختلف و …. از جمله قابلیت های این نرم افزار می باشد.

reza بازدید : 6 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Clean up دانلود نرم افزار پاک سازی کامل تاریخچه گوشی History Eraser Pro – Clean up v5.2.3   اندروید History Eraser Proنام برنامه ای مفبد است که برای مسائل امنیتی بیشتر به کار می رود و با استفاده از آن شما قادر خواهید بود که با یک اشاره تمام تاریخچه های موجود در گوشی خود را پاک کنید. افزایش میزان History که به عنوان فایل هایی در گوشی یا تبلت ذخیره می شوند می توانند باعث کم شدن تدریجی میزان حافظه و کند شدن سرعت دستگاه اندروید شوند. این برنامه به شما اجازه می دهد تا به راحتی تاریخچه مربوط به مرورگر های اینترنتی، تاریخچه تماس ها، پیامک های غیر ضروری، تاریخچه مربوط به نرم افزار های گوشی و … را به آسانی پاک کنید. همچنین با این نرم افزار می توانید به سادگی cache گوشی را پاک کنید تا از اجرا شدن برنامه های غیر ضروری جلوگیری شود. بهبود UI و برطرف سازی مشکلات نسخه های قبل از ویژگی های این نسخه می باشد.دانلود آخرین نسخه منتشر شده از این نرم افزار در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 14 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Color Splash FX دانلود نرم افزار رنگ آمیزی عکس ها Color Splash FX v1 3 3   اندروید

Color Splash FX نام نرم افزاری مفید و کاربردی ای است که با آن می توانید هر قسمت از تصویر که باشد را رنگی کنید. برای مثال می توانید تمام نقاط را خاکستری کنید و فقط چهره خودتان را رنگی نگه دارید. موهای خود را آبی کنید. روی صورت خود مانند طرفداران مسابقات ورزشی، پرچم کشورتان را ایجاد کنید و به عبارتی رنگ هرچیزی مانند آسمان، آب، و … را تغییر دهید. برخی امکاناتی که خواهید داشت عبارتند از: رنگ آمیزی کردن، مداد، بلوری کردن، موزاییک، تونل، فیلیپ رنگی، طیف های رنگ، بزرگنمایی کردن و . در کل اگر شما از طرفداران اینگونه نرم افزار های ویرایش عکس به صورت حرفه ای و غیر حرفه ای می باشید این نرم افزار با حجم کم خود می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد . … . حذف تبلیغات و بهینه سازی برنامه از ویژگی های این نسخه می باشد.

reza بازدید : 9 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

File Lock Pro1 دانلود GiliSoft File Lock Pro 8 1 1 نرم افزار رمزگذاری فایل ها

GiliSoft File Lock Pro 8.1.1 یکی از کارهایی که اکثر کاربران برای حفظ امنیت اطلاعات خود از آن استفاده می کنند ، رمزگذاری اطلاعات است. اما اینکه اینکار چگونه و با چه الگوریتم رمزگذاری انجام شود ، مسئله ایست که نباید به سادگی از آن گذشت.GiliSoft File Lock نام نرم افزاری است که کاربرد اصلی آن حفظ امنیت اطلاعات به بهترین شکل ممکن است. این نرم افزار امکان مخفی کردن فایل ها و فولدرها ، قفل کردن یک درایو و یا رمزگذاری بر روی فایل ها و فولدرها را فراهم می کند. سیستم رمزگذاری استفاده شده در این نرم افزار 256-Bit AES است که سیستم رمزگذاری استاندارد دولت آمریکا نیز هست. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان حذف فایل ها بدون امکان بازیابی اشاره کرد. نرم افزار فوق الذکر همچنین قابلیت استفاده در حافظه های فلش و هاردهای اکسترنال را نیز دارد.

reza بازدید : 11 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1 دانلود بازی شمشیر شکسته Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode

نام بازی: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر:Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : Revolution
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
پاریس اینبار در لباس بهار ، عکس های از گالری زنگ های قدیمی ، یک سرقت …. یک قتل و آغاز حماسه ای دیگر و شروع بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode از این مرحله شروع خواهد شد .این بازی از سری بازی هایی است که تا کنون برنده جوایز بسیاری بوده است.به دنبال یک ماجراجویی تمام نشدنی در سراسر اروپا و فراتر از آن باشید.تمامی این ماجراجویی ها در مکان های کلاسیک شهر رخ خواهد داد.ژانر این بازی ماجراجویی است.

reza بازدید : 4 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Flow Architect Studio 3D1 دانلود Flow Architect Studio 3D 1 8 3 نرم افزار طراحی سه بعدی پلان های معماری

Flow Architect Studio 3D 1.8.3 یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان های معماری می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید. این نرم افزار از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است که می تواند عملیات رندر را با سرعت زیادی انجام دهد و هرگز در زمان رندرینگ نرم افزار هنگ نخواهد کرد و زحمات شما به هدر نخواهد رفت. شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و  با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف , کفپوش و تمامی اجزاری ساختمان را تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه , سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در نمای سه بعدی آن را مشاهده کنید و اگر از نقشه و طراحی خود راضی بودید آن را به مرحله اجرا در آورید.جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

reza بازدید : 19 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 1 دانلود بازی شمشیر شکسته Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode

نام بازی: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode
پلتفورم : pc
ژانر: Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر:Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : Revolution
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
پاریس اینبار در لباس بهار ، عکس های از گالری زنگ های قدیمی ، یک سرقت …. یک قتل و آغاز حماسه ای دیگر و شروع بازی Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode از این مرحله شروع خواهد شد .این بازی از سری بازی هایی است که تا کنون برنده جوایز بسیاری بوده است.به دنبال یک ماجراجویی تمام نشدنی در سراسر اروپا و فراتر از آن باشید.تمامی این ماجراجویی ها در مکان های کلاسیک شهر رخ خواهد داد.ژانر این بازی ماجراجویی است.

reza بازدید : 8 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

گوژ پشت دکتر دانلود رمان گوژ پشت نتردام دکتر لقا اردلان

نام کتاب:گوژپشت نتردام 

نویسنده  و مترجم :ویکتور هوگو – دکتر لقا اردلان

زبان :پارسی

تعداد صفحات:۱۰۸ صفحه

توضیحات : دوستان عزیز توجه داشته باشید این کتاب نسخه کوتاه شده ی اصلی می باشد
ویکتور ماری هوگو (زاده ۲۶ فوریه ۱۸۰۲ – مرگ ۲۲ مه ۱۸۸۵) بزرگ‌ترین شاعر سده نوزدهم فرانسه و شاید بزرگترین شاعر در گستره ادبیات فرانسه و نیز داستان‌نویس، درام‌نویس و بنیانگذار مکتب رومانتیسم است. آثار او به بسیاری از اندیشه‌های سیاسی و هنری رایج در زمان خویش اشاره دارد که از برجسته‌ترین آنها می‌توان به بینوایان، گوژپشت نتردام، مردي كه مي خندد و شمار زیادی مجموعه شعر اشاره کرد. وی هم‌چنین چندین نمایش‌نامه نوشته‌است.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 2,010
  • نرم افزار