loading...
دانلود نرم افزار .بازی .انیمیشن.اندروید.نرم افزار موبایل.اخبار بازی و فناوری
reza بازدید : 12 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (3)

sensei-warsدر این موضوع بازی استراتژیکی Sensei Wars برای دانلود برای شما اماده کرده ایم. در این بازی استراتژیک شما باید ارتشی بزرگی را شکل دهید تا بتوانید دشمنانی که قصد نابودی کشور شما را دارند را از بین ببرید و ازکشور خود دفاع کنید.برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید.

reza بازدید : 9 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)


مطلا نصرادین

نام کتاب :  ملا نصرالدین

نویسنده : محمد رضائی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۲۰  کیلوبایت

توضیحات : ملا نصرالدین شخصیتی داستانی و بذله‌گو در فرهنگ‌های عامیانه ایرانی، افغانی، ترکیه‌ای، عربی، کردی، قفقازی، هندی، پاکستانی و بوسنی است که در یونان هم محبوبیت زیادی دارد و در بلغارستان هم شناخته‌شده است. ملا نصرالدین در ایران و افغانستان بیش از هر جای دیگر بعنوان یک شحصیت بذله گو، اما نمادین محبوبیت دارد. درباره وی داستان‌های لطیفه‌آمیز فراوانی نقل می‌شود. اینکه وی شخصی واقعی بوده یا افسانه‌ای مشخص نیست. برخی منابع او را واقعی دانسته و همروزگار با تیمور لنگ یا حاجی بکتاش دانسته‌اند. در نزدیک آق‌شهر از توابع قونیه در ترکیه محلی است که با قفلی بزرگ بسته شده و می‌گویند که قبر ملا نصرالدین است. او را در افغانستان، ایران و جمهوری آذربایجان ملا نصرالدین، در ترکیه هوجا نصرتین (خواجه نصرالدین)، در عربستان جوحا (خواجه) می‌نامند و در بین کردها به (ملا مشهور) معروف است. مردم عملیات و حرکات عجیب و مضحکی را به او نسبت می‌دهند و به داستان‌های او می‌خندند. قصه‌های او از قدیم در شرق رواج داشته و دانسته نیست ریشه آنها از کدام زبان آغاز شده است.

reza بازدید : 22 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (2)


اسکندر مقدونی

نام کتاب :  اسکندر مقدونی

نویسنده : هارولد لمپ

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۵۲۰  کیلوبایت

توضیحات : مولف در این کتاب, که نوعی داستان تاریخی است, سرگذشت و فتوحات اسکندر مقدونی را بر اساس اطلاعات و منابع تاریخی روایت کرده است. مترجم کتاب در این باره می‌گوید: ‘هارولد لب در این مسافرت‌ها از مطالعات تاریخی در ممالک خاورمیانه باز نایستاد و از آن جمله خط سیر اسکندر را از مسقط الراسش که مقدونی باشد تا حدود هندوستان شخصا گشت…. پس در کتاب اسکندر مطالعات با مشاهدات توام است….’. نویسنده نیز خاطرنشان می‌کند: ‘ کوشش من در این شرح زندگانی اسکندر به منظور اعاده‌ی تعادل در تاریخ است… بر من معلوم شد که دین و فرهنگ غایی ایران در نقش اسکندر… تاثیر قاطعی داشته. تصور می‌کنم ایران بود که اسکندر با تمدن خود تسخیر کرد و نقشه‌های او را برای بعد الهام نمود. فرسودگی و ماندگی اسکندر سبب مرگ او شد. دولت جهانی او که طرح آن را ریخته بود از بین رفت و جانشینانش گرفتار اختلاف گشتند.

reza بازدید : 7 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

call%20of%20duty1 دانلود بازی ندای وظیفه تیم اعتصاب Call of duty Strike team   اندروید

بازی call of duty را دیگر همه ی گیمر های عزیز می شناسند . گرافیک بالا .گیم پلی فوق العاده . و … از جمله ویژگی های این بازی بسیار مهیج هستند . شرکت تولید کننده ی این بازی این بار دست به کار شده است و این بازی را برروی تبلت ها و گوشی های اندرویدی عرضه کرده است . این بازی به نوبه خود با سری های دیگر از بازی های ندای وظیفه قابل مقایسه است زیرا با توجه به حجم کم و گرافیک بالا توانسته است رتبه  ی خوبی (۴.۲) در مارکت اندروید و با قیمت ۷ دلار (صرفا جهت اطلاع ) به دست بیاورد که امروز gaemapدر  آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان برای شما طرفداران بازی های ندای وظیفه برای دانلود گذاشته ایم . در این بازی که در زمان ۲۰۲۰ اتفاق میافتد و شما سرباز و رهبری گردانی از جنگ را بر عهده دارید . این جنگ به طور غافگیرانه توسط دشمنی نا آشنا با ایالات متحده آمریکا شروع می شود و وظیفه شما پایان دادن به آن و پیروزی در این جنگ است . شما با انجام هر مرحله با توجه به نوع بازی پولی دریافت می کنید که می توانید با استفاده از اسلحه های جدید تری را بخرید . دانلود آخرین نسخه از این بازی در ادامه ی مطلب ….

reza بازدید : 13 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

snowstor دانلود بازی موبایل کولاک Snowstorm   اندروید

گرافیک زیبا , گیم پلی عالی , و .. همه و همه در بازی زیبای Snowstorm ! این بازی زیبا و جدید اولین بازی اسکی سواری در برف است که به صورت کاملا ۳ بعدی و زیبا طراحی و ساخته شده است ! تخته ی خود را بردارید ,  حرکت های شگفت انگیزی را اجرا کنید ,  و پول بگیرید تا بتوانید یک تخته ی بهتر و زیبا تر را صاحب شوید ! شما در این بازی زیبا می توانید با پرش های زیبا و حرکات نمایشی  , قدرت اسکی سواری خود را به نمایش دیگران بگذارید و بتوانید با کسب در آمد به وسیله های بهتری  برای اسکی سواری دست یابید .

reza بازدید : 10 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

saket دانلود بازی موبایل اسکیت واقعی true skate v 1 11   اندروید

True skate نام یک بازی بسیار زیبا با گیم پلی متفاوت از دیگر بازی ها می باشد که در آن شما می توانید با استفاده از ۲ انگشت خود اسکیتی را که در بازی است کنترل کنید و از روی موانع سر راه خود با چالاکی و سریع بودن گذر کنید . در این بازی زیبا شما می توانید یک اسکیت بورد را انتخاب کرده و به آسانی  خود را در دنیای اسکیت بورد بازان ببینید . این بازی با گرافیک فوق العاده و شبیه سازی بسیار جالب و استفاده از فیزیک می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم خود کند . بازی کنید و از روی میله ها همانند حرفه ای های واقعی بپرید و احساس هیجان را در خود حس کنید . توجه کنید که این بازی در گوگل پلی با قیمت ۲ دلار ( صرفا جهت اطلاع )‌به فروش می رسد که هم اکنون شما می توانید آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان از وب سایت gaemap, دانلود کرده و لذت ببرید .

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

sky دانلود بازی موبایل قماربازان آسمان Sky Gamblers: Air Supremacy   اندروید

 

اولین نفر در ایران باشید که این بازی فوق العاده را بازی می کنید !! در این بازی بسیــار جذاب شما کنترل یک هواپیمای جنگنده را در دست دارید که باید با نهایت سرعت و دقت به جنگ دیگر جنگنده های دیگر و حتی جنگنده های فضایی بروید و با سلاح های مختلف به شکست دادن آنها بپردازید ! بازی  Sky Gamblers: Air Supremacy دارای گرافیک بسیار زیبایی است که همه چیز در آن به صورت کاملا جزئی و حرفه ای طراحی شده اند که بازیکن را بسیار شگفت زده خواهند کرد !!  شما در این بازی می توانید  جت های خود را شخصی سازی کنید و آنهارا به رنگ های دل خواه در بیاورید !! این بازی که تازگی منتشر  شده است را شما می توانید به همراه دیتا و بازی کامل دانلود کرده و ساعت ها  بر فراز آسمان ها به دیدن مناظر بسیار زیبا مانند کوه  و  دریا  , کویر و صحرا بپردازید  و  همچنین با حریف های خود رقابت کنید ! اگر از طرفداران هواپیما و خلبانی هستید این بازی را از دست ندهید و همین حالا شروع به دانلود آن کرده و یکی از بهترین بازی های گرافیکی و ۳ بعدی اندروید را امتحان کنید !! دانلود این بازی به همراه دیتا در ادامه مطلب …..

reza بازدید : 15 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

princeofpersia دانلود بازی موبایل شاهزاده ایرانی سایه و شعله Prince of Persia Shadow and Flame v2 0 2   اندروید

 بازی Prince of persia در مورد شاهزادی ایرانی ایی است که به دنبال گذشته خود و اتفاق های که در گذشته برای وی افتاده عازم سفر می شود و شما باید در این بازی  زیبا و فکری معمایی هویت واقعی او را مشخص کنید . این بازی دارای ۱۴ مرحله ی بسیار جذاب و سخت است و شما می توانید خود را ساعت ها سرگرم بازی کنید . این بازی دارای گیم پلی روان و ۳ بعدی بسیار خوبی است که بازی را برای شما جذاب تر می کند . بازی کلاسیک و اکشن شاهزاده ی ایرانی ساخته ی شرکت معروف Ubisoft است که نسخه های دیگر آن برای کامپیوتر ها و کنسول های بازی  عرضه شده اند و می شوند که این بار  یوبی سافت دست به ساخت این بازی برای اندروید شده است .این بازی در گوگل پلی با قیمت ۳ دلار ( صرفا جهت اطلاع )‌به فروش می رسد که شما می توانید امروز  آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان  از سایت gaemap, دریافت کنید و لذت ببرید . دانلود در ادامه ی مطلب ….

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Zombiegnshp دانلود بازی موبایل کوپترهای زامبی Zombie gunship v1 10   اندروید

در بازی کوپتر های زامبی یا همان  Zombie Gunship شما در نقش خلبان و  هدایتگر اسلحه های سبک و سنگین هواپیما هستید و وظیفه دارید که زامبی های دوست داشتنی را به رگبار ببندید . این بازی زیبا در حالت دید در شب که به صورت ۳ بعدی نیز می باشد با استفاده از رادار هواپیما شما می توانید محل دقیق زامبی هارا پیدا کنید  که  با مربع های قرمزی مشخص می شوند . در این هواپیما با استفاده از اسلحه های ۲۵mm و۴۰mm  و ۱۰۵ mm به جنگ به زامبی ها بروید و از ورود آنهارا به پناهگاه جلوگیری کنید. همچنین می توانید هواپیمای خود را از تقریبا همه لحاظ مانند تقویت اسحه ها ,  تقویت کنید و هواپیما را تبدیل به یک جنگنده ی بسیار قوی  کنید . آخرین نسخه از این بازی در گوگل پلی استور به قیمت ۱ دلار(صرفا جهت اطلاع) به فروش می رسد که با استقبال خوب بیش از ۱۰۰ هزار بار خریداری و دانلود شده است که امروز شما می توانید امروز آخرین نسخه را به صورت رایگان دانلود نمایید و لذت ببرید . دانلود و توضیحات این بازی زیبا  در ادامه ی مطلب …

reza بازدید : 7 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

advancedtoolspro دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای گوشی های موبایل Advanced Tools Pro v1 99   اندروید

Advanced Tools Pro مجموعه ای کامل از ابزارهای مختلف برای مدیریت گوشی های هوشمند اندروید می باشد.برنامه فوق با قرار دادن ابزارهای مختلف، امکان مدیریت گوشی را برای شما فراهم می کند. مدیریت فایل ها، مدیریت نوار وظیفه و مدیریت فایل های apk برخی از ابزارهایی می باشد که این برنامه در اختیار شما قرار می دهد. مدیریت فایل های متنی، ساخت پوشه های جدید، دریافت اطلاعات کامل از پوشه ها، جستجو فایل و پوشه ها، اضافه کردن فایل متنی، مدیریت فایل های فشرده و استخراج آن ها، قابلیت ارسال فایل ها بوسیله بلوتوث، قابلیت تعیین سطح دسترسی برای فایل ها، مشاهده فایل های زیپ بدون استخراج، پشتیبانی از FTP، نمایش دقیق اطلاعات مموری و … از ویژگی های کلیدی این برنامه مدیریتی می باشد. در این نسخه قالب های جدیدی به برنامه اضافه شده و همچنین تمامی مشکلات نسخه های قبل برطرف شده است.

 

-

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

uc 617 دانلود Android Pack Complate مجوعه کامل آندروید

جدید ترین های دنیای آندروید

FIFA 14- ASPHALT 8 – NBA – MOST WANTED

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
همراه با فایل ورد آموزش فایلها و طریقه نصب آن ها
مجموعه نرم افزار و بازی های حجیم اندروید ۲۰۱۴

 

یک مرجع بزرگ و جامع برای همه آندرویدیها

 

جدیدترین نرم افزار های مورد نیاز و ضروری آندرویدی

 

جدیدترین بازیهای آندرویدی به همراه فایل های دیتا

 

دارای نرم افزار بانک ها و نقشه گوگل شهرهای ایران

 

مجموعه خارق العاده اندروید ۲۰۱4 یک مجموعه فوق العاده کامل و بی نظیر می باشد که حاوی بهترین، کاربردی ترین و جدید ترین برنامه ها، بازی ها و… اندروید می باشد.
این مجموعه شامل 4 دی وی دی می باشد که حاوی:
- ۸۱۰ برنامه جدید و کاربردی اندروید
- ۴۱۰ بازی جدید، جذاب و پر طرفدار اندروید
- ۳۰ بازی اچ دی جدید و برتر اندروید بهمراه دیتای کامل
- ۱۰۰ لایو والپیپر زیبا و جدید اندروید
- ۲۲۱۰ والپیپر زیبا و منتخب
- ۵۵۳۵ رینگتون با فرمت mp3 برای اندروید
این مجموعه دارای یک اتوران بسیار حرفه ای و کامل است که استفاده را برای کاربر بسیار آسان و لذت بخش می کند
در این اتوران کاربر قادر خواهد بود به راحتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده، توضیحات مربوطه را بخواند، عکـس ها و اسکرین شات های آن را مشاهده کند و سپس در صورت تمایل برنامه یا بازی را نصب کند.
قابلیت ها:
- جستجوی پیشرفته
- دسته بندی کامل و قابلیت انتخاب دسته ها
- تصاویر اختصاصی برای هر برنامه و بازی
- توضیحات کامل برای هر برنامه و بازی
و…

reza بازدید : 11 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

pou دانلود بازی زیبای نگه داری از پو pou v1 4 10   اندروید

Pou نام یک بچه کوچک و بامزه می باشد که شما را بسیار به این بازی وابسته می کند  و وظیفه ی شما نگه داری از آن است. این حیوان دوست داشتنی را باید دقیقا مثل بچه خودتان بزرگ کنید و مراقب کارهای او باشید. باید به او غذا بدهید و کمک کنید که دیگر کارهای روزانه اش مثل حمام کردن را به درستی انجام بدهد. می توانید اتاقش را مرتب کنید، لباس هایش را عوض کنید و یا با او بازی های مختلفی مثل فوتبال انجام دهید. همچنین ظاهر اتاق او مثل رنگ دیوارها و خود بچه، قابل سفارشی سازی هستند. این بازی را می توانید همراه دوستان خود نیز بازی کنید و یا اینکه بازی دوستانتان را تماشا کنید. این بازی دارای گیم پلی ساده و روان و همچنین اعتیاد آور می باشد.دانلود آخرین نسخه از این بازی زیبا و جذاب در ادامه مطلب ….

reza بازدید : 12 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Countdown to Angry Birds Go دانلود بازی زیبا و جدید Countdown to Angry Birds Go v1 0 6   اندروید

Countdown to Angry Birds Go!  یک بازی هیجان انگیز و مسابقه سراشیبی در جزیره پیگگی است که در آن با سرعت بسیار بالا و جاده های خطرناک روبرو خواهید شد. این بازی مجموعه جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین است که در آن پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید، ماشین خود را ارتقاء دهید و به کاپ قهرمانی برسید

reza بازدید : 7 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

Xilisoft iPhone Magic Platinum v5.4.3 Build 20121010 www.MihanDownload.com دانلود Xilisoft iPhone Magic Platinum v5.4.3 Build 20121010 نرم افزار مدیریت حرفه ای گوشی های آیفون
Xilisoft iPhone Magic Platinum ابزاری چند منظوره و بسیار مفید در زمینه مدیریت دقیق و حرفه ای گوشی های آیفون می باشد که می توانید از سایت دریافت نمایید. شما می توانید توسط این نرم افزار گوشی آیفون خود را با کامپیوتر همگام سازی کنید و سپس تمامی محتویات درون گوشی را بر روی کامپیوتر منتقل کنید. شما می توانید تمامی پیامک ها , موزیک , فیلم ها , تصاویر , شماره تلفن و تمامی محتویات درون گوشی را بر روی سیستم منتقل کنید و آنها را مدیریت کنید. همچنین شما می توانید فرمت های مختلف صوتی و تصویری را تبدیل و کپی کنید و به آسانی فرمت های DVD را ریپ کنید و آنها را بر روی تمامی نسخه های آیفون مانند iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPod منتقل کنید. البته تمامی قابلیت های این نرم افزار به همین جا ختم نمی شوید زیرا شما می توانید بطور همزمان چندین گوشی آیفون را از طریق این نرم افزار همگام سازی کرده و اقدام به تبادل اطلاعات کنید و به آسانی از تمامی محتویات درون گوشی یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به بازیابی کنید و هرگز اطلاعات درون گوشی خود را از دست ندهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …
reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

puffinnnn دانلود مرورگر پافین puffin v3 2 3   آیفون و آیپد

مرورگر پافین یکی از سریع ترین و بهترین مرورگر های اینترنت در Ios  است  . این مرورگر با عوض کردن آی پی شما امنیت شما را بیشتر می کند و می توانید با خیال راحت در دنیای اینترنت به گشتن سایت های مورد علاقه ی خود بپردازید . این مرور گر با ظاهری زیبا و ساده و حجم کم خود توانسته است خود را در دل مردم جا کند  . همچنین تعغیر ای پی شما نیز یکی از ویژگی های بسیار خوب این برنامه است . همچنین این مرورگر ادوبی فلش را نیز پشتیبانی می کند و نیز قابلیت نمایش سایت در حالت موبایل یا کامپیوتر را برای شما فراهم می سازد . شما می توانید puffin  را به طور دلخواه شخصی سازی کنید . این مرورگر عالی بهترین و سریع ترین موتور جاوااسکریپت را در بین دیگر مرورگر ها دارد .پافین با عوض کردن ip شما می تواند هم ایمنی و امنیت را بالا ببرد و هم اینکه می تواند تحریم های شرکت های خارجی ای که آی پی های ایرانی را مسدود کرده اند را دور بزند و استفاده از ان سایت یا سرویس را امکان پذیر کند .دانلود آخرین نسخه از این برنامه در ادامه ی مطلب …

reza بازدید : 16 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

oxfsirsdd دانلود دیکشنری موبایل آکسفورد Oxford Deluxe oxford deluxe ode ote   آیفون و آیپد

همانگونه که می دانید آکسفورد یکی از بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی طراحی شده توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد می باشد که ما امروز در میهن دانلود قصد معرفی اپلیکیشن این دیکشنری معروف را برای سیستم عامل اندروید داریم. نسخه ی هشتم دیکشنری قدرتمند آکسفورد با نام Oxford Deluxe oxford deluxe ode-ote دراپل استور  منتشر شده است که شما را از داشتن کامل ترین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی بی نیاز می سازد

reza بازدید : 15 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

myscans دانلود نرم افزار تبدیل دوربین به اسکنر My Scans pro   آیفون و آیپد

My scans pro بهترین نرم افزار برای اسکن کردن و بهینه سازی اسناد شما برای دستگاه های آیفون و آیپد می باشد !! استفاده از این نرم افزار فوق العاده آسان می باشد ! فقط کافیست از اسناد , کارت ویزیت ، فبض , و قرار داد ها یا نوشته های خود به آسانی عکس گرفته و ذخیره کنید ! My scans pro بقیه ی کار ها را برایتان انجام میدهد !  این نرم افزار عکس های شما را تبدیل به فایل های PDF کرده و بعد از آن شما می توانید آنرا به اشتراک گذاشته و یا آنرا برای کسی بفرستید  و یا آنهارا پرینت کنید !! از الان به بعد شما میتوانید تمامی اسناد خود را در جیب خود حمل  کنید بدون آنکه آسیبی به آنها برسد ! این نرم افزار کاربردی و جالب را از دست ندهید

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

CrystalDiskInfo2 دانلود CrystalDiskInfo 6 0 4 نرم افزار نمایش مشخصات هارد دیسک

CrystalDiskInfo 6.0.4 بر روی هر كامپیوتر حداقل یك هارد دیسك وجود دارد. برخی از سیستم ها ممكن است دارای بیش از یك هارد دیسك باشند. هارد دیسك یك محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در كامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند كه بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسك مغناطیسی ذخیره كرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار قدرتمندی برای نمایش مشخصات و اطلاعات هارد دیسک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. CrystalDiskInfo نام نرم افزاری مفید برای نمایش مشخصات هارد دیسک است.این نرم افزار کمک به سزایی را برای حفظ سالم هارد دیسک می کند.این نرم افزار قابلیت نمایش اطلاعات دقیق در مورد هارد درایو های نصب شده در کامپیوتر مانند: فلش، شماره سریال، استاندارد های واسط، زمان و… را داراست.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به نمایش تمامی اطلاعات کاربردی هارد دیسک و قابلیت نظارت بر وضعیت سلامتی و درجه حرارت هارد دیسک اشاره کرد.

reza بازدید : 14 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

1R5C Adobe InDesign CC Learn دانلود ویدئو های آموزشی کار با برنامه Adobe InDesign CC Learnنرم افزار Adobe InDesign CC  یکی از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. این نرم افزار قدرتمند تقریبا سایر رقبای هم دسته را کنار زده و بسیاری از طراحان پس از آشنایی با ویژگی های فوق العاده منعطف این نرم افزار صفحه آرایی، سریعاً شروع به یادگیری نحوه کار این نرم افزار می پردازند که البته یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار همان کاربری آسان آن می باشد. از نرم افزار InDesign بیشتر در آماده سازی مجلات و کتاب ها و سر رسیدها و برشورهای تبلیغاتی و … استفاده می کنند. انعطاف پذیری بالای این نرم افزار با  نوشته-text هاست چون مهمترین کار در هنگام آماده سازی یک مجله کار با متون است، که در این نرم افزار به راحتی می توان قالب ها و یا متون چند ستونی ایجاد نمود است.

reza بازدید : 12 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

clip کلیپ آموزش نمایان کردن فایل های فلش مموری

یکی از مشکلات امروزی کار با فلش ها ، ویرووسی شدن آنهاست به گونه ای عملا کار با آنها را زجرآور کرده و معمولا آنتی ویروس ها بیشتر این ویروس ها را نمی توانند شناسایی کنند،البته شاید دلیل این امر استفاده نکردن ما از آنتی ویروس های قانونی می باشد.یکی از این ویروس های سمج،ویروس مخفی ساز فایل هاست ،که فایل های فلش مموری شما را به فایل های سیستمی شبیه کرده و ویندوز به طور پیش فرض آنها را مخفی می سازد،شما در این ویدیو آموزشی خواهید آموخت که چگونه این مشکل را با یک برنامه دیگر به راحتی حل نمایید و پس از آن فایل هایتان را برای همیشه به حالت اول بازگردانید

reza بازدید : 11 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

screen480x480 دانلود بازی  مدیریت باشگاه فوتبال Top Eleven – آیفون و آیپد

 اگر دوست دارید تا تیم فوتبال خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید به هیچ عنوان بازی Top Eleven را از دست ندهید . علاوه بر مدیریت بر روی تیم فوتبال ، قادر خواهید بود تا میلیون ها بازیکن در سراسر جهان رقابت کنید . این بازی از بیش از ۳۵ زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند . به تیم خود آموزش دهید تا با بتواند با دیگر بازیکنان رقابت کند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا ورزشگاه و امکانات موجود اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید این بازی را به صورت آنلاین انجام دهید .

reza بازدید : 12 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Converter دانلود Freemake Video Converter 4 1 2 0 نرم افزار مبدل ویدیویی

Freemake Video Converter 4.1.2.0 این نرم افزار همان طور که از نام آن هم مشخص است نرم افزاری است برای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر. این نرم افزار از 200 فرمت ویدیویی پشتیبانی می کند و شما به راحتی میتوانید ویدیوهای مورد نظرتان را وارد این برنامه کنید و سپس آنها را به فرمت ویدیویی مورد نظرتان تبدیل نمایید. همچنین این برنامه دارای ابزارهای بسیار متعددی است که از این میان میتوان به ابزار برش ویدیو، ابزار چسباندن دو یا چند ویدیو به یکدیگر، ابزار کاهش حجم فیلم های حجیم به سایز های 700 مگابایت یا 1.4 گیگابایت و یا 4.7 گیگابایت، ابزار تبدیل عکس و آهنگ به اسلاید شو همراه با پس زمینه و سایر متعلقات آن، ابزار اضافه کردن زیرنویس به فیلم، ابزار رایت فیلم بر روی دیسک های دی وی دی و بلوری و نیز ساخت فایل ایمیج، ابزار تبدیل ویدبو به فایل های قابل پخش در انواع دستگاهای پخش ویدیویی مانند انواع گوشی های موبایل و بسیاری از ابزارهای دیگر اشاره نمود. علاوه بر این جالب است بدانید که این نرم افزار به دلیل داشتن امکانات فراوان از سوی موسسات مختلف جوایز بسیار ارزنده ای را دریافت کرده است.

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GOM Player دانلود GOM Player 2 2 56 Build 5181 Final نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

GOM Player 2.2.56 Build 5181 Final نرم افزارهای پلیر از جمله پرکاربرد ترین نرم افزارهای رایانه ای هستند و به طور حتم هر کاربری با توجه به نیاز خود یکی از این نرم افزارها را انتخاب می کند. اما با وجود اینکه امروزه تعداد فرمت های فایل های صوتی و تصویری بشدت افزایش یافته، کاربران دو راه در پیش روی خود خواهند داشت. استفاده از نرم افزارهای متداول که بیشتر آنها از تعداد کمی از فرمت های صوتی و تصویری پشتیبانی می کنند و راه حل دوم استفاده از نرم افزارهایی که با پشتیبانی از اکثریت فرمت ها، کار را آسان کرده و کاربران را از نصب نرم افزارهای متعدد بی نیاز می کنند. از جمله معروف ترین این نرم افزارها Kmplayer است که توانسته توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کند و در مقابل، نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از اصلی ترین رقیب های این نرم افزار به شمار می رود. GOM Player یکی از قدرتمند ترین ، کامل ترین و بهترین نرم افزارهای پلیر است و با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری یکی از قدرتمند ترین رقبای Kmplayer به شمار می رود. با استفاده از GOM Player می توانید اکثر فایل های صوتی و تصویری خود را پخش نمایید، دی وی دی فیلم تماشا کنید و از امکانات فوق العاده این نرم افزار در زمینه های مختلف بهره مند شوید. از جمله این امکانات می توان به امکان قرار دادن زیر نویس ، تغییر زمان بندی آن و قابلیت پخش فایل های Avi و Flv غیر قابل پخش در دیگر پلیر ها اشاره کرد.

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

jam.jam .451 دانلود ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 451

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 451 :

-  ویکی پدیای آفلاین

-  مسیریابی زیر سقف

-  ساخت دوربین مداربسته ارزان قیمت

-  رایانش ادراکی ، پروژه جدید اینتل

-  تلفن خود را دو دستی بچسبید

-  سطح متوسط ، آدرس مک درPS4

-  دستیاران صوتی ، مقایسه ۳ دستیار صوتی اپل،سامسونگ و گوگل

-  ساخت دوربین  مداربسته ارزان  قیمت

-  آسیب پذیری تلفن های نکسوس از طریق پیامک

-  افزونه های پر مصرف در  فایرفاکس

-  افزونه ای برای گوش دادن به  کاربر

-  کتابخوان جدید  آمازون  در راه است

-  مرگ آخرین لاما

-  مسیریابی زیر سقف

-  گمشده سایه ها ، تحلیل و بررسی  بازی Contrast

-  مایکروسافت ، کاربران بی اخلاق را محدود می کند

-  مکانیک  مجازی برای رایانه

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

System Mechanic دانلود System Mechanic 12 5 0 79 نرم افزار بهینه سازی سیستم

System Mechanic 12.5.0.79 این نرم افزار بی شک یکی از نرم افزار های پرطرفدار بهینه سازی و بالابردن سرعت سیستم میباشد.این نرم افزار علاوه بر بالابردن سرعت و بهینه سازی بر محافظت از سیستم کامپیوتری شما در مقابل کرم های اینترنتی ، ویروس ها ، و تهدید هکر ها ، محافظت میکند.شما با نصب این نرم افزار از ارور ها در  سیستم خود راحت می شوید و سیستم خود را به یک سیستم با سرعت بالا وامنیت بالا تبدیل خواهید کرد.واز ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به بازیابی اطلاعات پاک شده از روی هر دستگاه، حافظه ای و تعمیر رجستری ویندوز و تمیز کردن آن اشاره کرد.برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

reza بازدید : 10 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Reboot manager  دانلود نرم افزار مدیریت پاور Reboot Manager v1 3 5   اندروید

Reboot Manager نام نرم افزار کاربردی و کم حجمی است که با استفاده از آن می توانید قسمت پاور گوشی خود را مدیریت کنید. این برنامه به شما اجازه می دهد که گوشی خود را به راحتی ریستارت نمایید. اگر گوشی شما قابلیت ریستارت کردن نداشته باشد، برای اینکار باید ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید که خود ممکن است کمی وقت گیر باشد. اما با نصب برنامه فوق می توانید قابلیت ریستارت کردن را نیز به گوشی خود اضافه کنید. البته کار این برنامه تنها ریستارت کردن نمی باشد بلکه می توانید به ریکاوری گوشی خود نیز دسترسی پیدا کنید. این برنامه جهت انجام سریع عملیات ریستارت، یک ویجت اختصاصی نیز دارد.شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار را از سرور های قدرتمند میهن دانلود دریافت کرده وبه مدیریت پاور گوشی خود بپردازید . دانلود در ادامه مطلب …

reza بازدید : 8 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Loader Droid Pro  دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Loader Droid download manager v0 9 8 2   اندروید

Loader Droid download manager یک برنامه دانلود فایل از اینترنت است که دارای قابلیت های بسیاری می باشد. این نرم افزار از انواع فایل ها از قبیل : ویدئو ها، عکس ها، آهنگ ها و اسنادی مانند فایل های PDF برای دانلود پشتیبانی می کند. با این برنامه دانلود شما از اینترنت سریع تر و آسان تر انجام می شود. این برنامه از قابلیت Resume پشتیبانی می کند و شما را قادر می سازد تا دانلود را از جایی که متوقف شده ادامه دهید. ضمنا Loader Droid download manager فایل های دانلود شده را در پوشه های مربوط به نوع فایل قرار می دهد تا بعد از دانلود دچار سردرگمی نشوید و به آسانی بتوانید آن ها را پیدا کنید. در این نسخه بسیاری از مشکلات نسخه های قبل حل شده است.دانلود آخرین نسخه منتشر شده از این نرم افزار در ادامه ی مطلب

 

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

GO Launcher EX1 دانلود نرم افزار شخصی ساز GO Launcher EX v4 08   اندروید

GO Launcher EX نام یکی از محبوب ترین یا تقریبا محبوب ترین لانچر اندروید کاری از گروه برنامه نویسی GO می باشد که تا به امروز بیش از ۱ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است و این نشان دهنده ی محبوبیت این لانچر است .با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به آن ببخشید و اینترفیسی فوق العاده زیبا و جذاب را در گوشی خود به ارمغان آورید .لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید .شما می توانید هم اکنون آخرین نسخه از این نرم افزار را از سرور های قدرتمند میهن دانلود دریافت کرده و به گوشی خود جلوه ای نو ببخشید . دانلود + ویژگی های دیگر این نرم افزار در ادامه ی مطلب

reza بازدید : 10 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

rodin thinker philosophy اس ام اس فلسفی آذر ماه 1392

مجموعه ای شامل 17 پیامک فلسفی وجدید مخصوص نیمه دوم آذر 92 را برایتان آماده کرده ایم.این پیامک ها همگی در ادامه مطلب قابل مشاهده هستند.برای دیدن پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

کوچک که بودم فکر می کردم آدمها چقدر بزرگند ! و ترس برم میداشت
بزرگ که شدم دیدم چقدر بعضی آدمها کوچکند و باز ترسیدم

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

SUMo2 دانلود SUMo 3 9 3 220 نرم افزار به روز رسانی تمامی نرم افزار های نصب شده

SUMo 3-9-3-220 در این مطلب ، نرم افزاری مفید برای بروز رسانی تمامی نرم افزار های ویندوز را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. SUMo نام نرم افزاری است که با نظارت بر نرم افزار های نصب شده اقدام به؛ به روز رسانی آن ها می کند.این نرم افزار جایگزینی مناسب برای Program Updates ویندوز می باشد.این نرم افزار قادر به ؛به روز رسانی درایورها , مرورگرها , مسنجر ها , برنامه های گرافیکی و سایر برنامه های سیستم عامل است.از ویژگی های این نرم افزار می توان به سرعت بالا در به روز رسانی ، قابلیت به روز رسانی اتوماتیک نرم افزار ها و… اشاره کرد.

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Garfield Kart 1 دانلود بازی ریسینگ گارفلید Garfield Kart

نام بازی: Garfield Kart
پلتفورم : pc
ژانر:RAcing
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Anuman Interactive
مد بازی :
حمایت توسط : Anuman Interactive
درجه بندی سنی : +3
قابلیت آنلاین:دارد
در این آرامش بعد از طوفانِ ! انتشار بازی های رایانه ای و کساد بازی های جدید ، بازی کردن یک بازی رنگارنگ خالی از لطف نیست. در این مجموعه به جمع گارفیلد و دستانش بپیوندید و یکی از جالبترین و سریعترین رانندگی ها را با ماشین های فانتزی و کرکتر های فانتزی داشته باشید. شما انتخاب نمایید که چند نفره می خواهید بازی را ادامه دهید  و یا اینکه کدام کرکتر معروف را انتخاب کنید تا شما آن را هدایت کنید. ژانر این بازی ریسینگ است.

reza بازدید : 5 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Remover دانلود Loaris Trojan Remover 1 3 0 3 نرم افزار حذف تروجان

Loaris Trojan Remover 1.3.0.3 امروزه یکی از راه های هک سیستم برای هکر ها وارد کردن تروجان به سیستم قربانی می باشد.بدین معنا که وقتی تروجان وارد سیستم شما شد ، پس از اجرا تمامی اطلاعات شما از نظیر  تمامی مطالبی که تایپ میکنید،رمز ایدی ، سایت و . . . را به فرد مقابل میفرستد و به همین راحتی تمامی اطلاعات خود را از دست میدهید.برای رفع این مشکل و جلوگیری از هک شدن،ضد تورجان هایی ساخته شده است که میتوانید در مقابل این تروجان ها ایستادگی کند.ما در میهن دانلود قصد معرفی نسخه جدید یکی از این ضد تروجان ها را داریم.Loaris Trojan Remover  نام ضد تروجانی می باشد که از ورود تروجان به سیستم شما جلوگیری میکند.با این برنامه شما میتوانید سیستم خود را کاملا تمیز کنید و سیستم را از دست تبلیغات مزاحم اینترنتی، نرم افزارهای جاسوسی،تروجان ها، کرم های اینترنتی و . . . در امان نگه دارید.آیا تا به حال شده است در اینترنت ناگهان صفحه مرورگر شما ادرس ناخواسته باز کند یا به طور مکرر مرورگرتان صفحه باز کند؟ با این برنامه میتوانید جلوی اینکار را بگیرید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 1,984
  • نرم افزار