loading...
دانلود نرم افزار .بازی .انیمیشن.اندروید.نرم افزار موبایل.اخبار بازی و فناوری
reza بازدید : 12 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (3)

sensei-warsدر این موضوع بازی استراتژیکی Sensei Wars برای دانلود برای شما اماده کرده ایم. در این بازی استراتژیک شما باید ارتشی بزرگی را شکل دهید تا بتوانید دشمنانی که قصد نابودی کشور شما را دارند را از بین ببرید و ازکشور خود دفاع کنید.برای دانلود این بازی زیبا به ادامه مطلب بروید.

reza بازدید : 7 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

call%20of%20duty1 دانلود بازی ندای وظیفه تیم اعتصاب Call of duty Strike team   اندروید

بازی call of duty را دیگر همه ی گیمر های عزیز می شناسند . گرافیک بالا .گیم پلی فوق العاده . و … از جمله ویژگی های این بازی بسیار مهیج هستند . شرکت تولید کننده ی این بازی این بار دست به کار شده است و این بازی را برروی تبلت ها و گوشی های اندرویدی عرضه کرده است . این بازی به نوبه خود با سری های دیگر از بازی های ندای وظیفه قابل مقایسه است زیرا با توجه به حجم کم و گرافیک بالا توانسته است رتبه  ی خوبی (۴.۲) در مارکت اندروید و با قیمت ۷ دلار (صرفا جهت اطلاع ) به دست بیاورد که امروز gaemapدر  آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان برای شما طرفداران بازی های ندای وظیفه برای دانلود گذاشته ایم . در این بازی که در زمان ۲۰۲۰ اتفاق میافتد و شما سرباز و رهبری گردانی از جنگ را بر عهده دارید . این جنگ به طور غافگیرانه توسط دشمنی نا آشنا با ایالات متحده آمریکا شروع می شود و وظیفه شما پایان دادن به آن و پیروزی در این جنگ است . شما با انجام هر مرحله با توجه به نوع بازی پولی دریافت می کنید که می توانید با استفاده از اسلحه های جدید تری را بخرید . دانلود آخرین نسخه از این بازی در ادامه ی مطلب ….

reza بازدید : 13 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

snowstor دانلود بازی موبایل کولاک Snowstorm   اندروید

گرافیک زیبا , گیم پلی عالی , و .. همه و همه در بازی زیبای Snowstorm ! این بازی زیبا و جدید اولین بازی اسکی سواری در برف است که به صورت کاملا ۳ بعدی و زیبا طراحی و ساخته شده است ! تخته ی خود را بردارید ,  حرکت های شگفت انگیزی را اجرا کنید ,  و پول بگیرید تا بتوانید یک تخته ی بهتر و زیبا تر را صاحب شوید ! شما در این بازی زیبا می توانید با پرش های زیبا و حرکات نمایشی  , قدرت اسکی سواری خود را به نمایش دیگران بگذارید و بتوانید با کسب در آمد به وسیله های بهتری  برای اسکی سواری دست یابید .

reza بازدید : 10 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

saket دانلود بازی موبایل اسکیت واقعی true skate v 1 11   اندروید

True skate نام یک بازی بسیار زیبا با گیم پلی متفاوت از دیگر بازی ها می باشد که در آن شما می توانید با استفاده از ۲ انگشت خود اسکیتی را که در بازی است کنترل کنید و از روی موانع سر راه خود با چالاکی و سریع بودن گذر کنید . در این بازی زیبا شما می توانید یک اسکیت بورد را انتخاب کرده و به آسانی  خود را در دنیای اسکیت بورد بازان ببینید . این بازی با گرافیک فوق العاده و شبیه سازی بسیار جالب و استفاده از فیزیک می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم خود کند . بازی کنید و از روی میله ها همانند حرفه ای های واقعی بپرید و احساس هیجان را در خود حس کنید . توجه کنید که این بازی در گوگل پلی با قیمت ۲ دلار ( صرفا جهت اطلاع )‌به فروش می رسد که هم اکنون شما می توانید آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان از وب سایت gaemap, دانلود کرده و لذت ببرید .

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

sky دانلود بازی موبایل قماربازان آسمان Sky Gamblers: Air Supremacy   اندروید

 

اولین نفر در ایران باشید که این بازی فوق العاده را بازی می کنید !! در این بازی بسیــار جذاب شما کنترل یک هواپیمای جنگنده را در دست دارید که باید با نهایت سرعت و دقت به جنگ دیگر جنگنده های دیگر و حتی جنگنده های فضایی بروید و با سلاح های مختلف به شکست دادن آنها بپردازید ! بازی  Sky Gamblers: Air Supremacy دارای گرافیک بسیار زیبایی است که همه چیز در آن به صورت کاملا جزئی و حرفه ای طراحی شده اند که بازیکن را بسیار شگفت زده خواهند کرد !!  شما در این بازی می توانید  جت های خود را شخصی سازی کنید و آنهارا به رنگ های دل خواه در بیاورید !! این بازی که تازگی منتشر  شده است را شما می توانید به همراه دیتا و بازی کامل دانلود کرده و ساعت ها  بر فراز آسمان ها به دیدن مناظر بسیار زیبا مانند کوه  و  دریا  , کویر و صحرا بپردازید  و  همچنین با حریف های خود رقابت کنید ! اگر از طرفداران هواپیما و خلبانی هستید این بازی را از دست ندهید و همین حالا شروع به دانلود آن کرده و یکی از بهترین بازی های گرافیکی و ۳ بعدی اندروید را امتحان کنید !! دانلود این بازی به همراه دیتا در ادامه مطلب …..

reza بازدید : 15 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

princeofpersia دانلود بازی موبایل شاهزاده ایرانی سایه و شعله Prince of Persia Shadow and Flame v2 0 2   اندروید

 بازی Prince of persia در مورد شاهزادی ایرانی ایی است که به دنبال گذشته خود و اتفاق های که در گذشته برای وی افتاده عازم سفر می شود و شما باید در این بازی  زیبا و فکری معمایی هویت واقعی او را مشخص کنید . این بازی دارای ۱۴ مرحله ی بسیار جذاب و سخت است و شما می توانید خود را ساعت ها سرگرم بازی کنید . این بازی دارای گیم پلی روان و ۳ بعدی بسیار خوبی است که بازی را برای شما جذاب تر می کند . بازی کلاسیک و اکشن شاهزاده ی ایرانی ساخته ی شرکت معروف Ubisoft است که نسخه های دیگر آن برای کامپیوتر ها و کنسول های بازی  عرضه شده اند و می شوند که این بار  یوبی سافت دست به ساخت این بازی برای اندروید شده است .این بازی در گوگل پلی با قیمت ۳ دلار ( صرفا جهت اطلاع )‌به فروش می رسد که شما می توانید امروز  آخرین نسخه از این بازی را به صورت رایگان  از سایت gaemap, دریافت کنید و لذت ببرید . دانلود در ادامه ی مطلب ….

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Zombiegnshp دانلود بازی موبایل کوپترهای زامبی Zombie gunship v1 10   اندروید

در بازی کوپتر های زامبی یا همان  Zombie Gunship شما در نقش خلبان و  هدایتگر اسلحه های سبک و سنگین هواپیما هستید و وظیفه دارید که زامبی های دوست داشتنی را به رگبار ببندید . این بازی زیبا در حالت دید در شب که به صورت ۳ بعدی نیز می باشد با استفاده از رادار هواپیما شما می توانید محل دقیق زامبی هارا پیدا کنید  که  با مربع های قرمزی مشخص می شوند . در این هواپیما با استفاده از اسلحه های ۲۵mm و۴۰mm  و ۱۰۵ mm به جنگ به زامبی ها بروید و از ورود آنهارا به پناهگاه جلوگیری کنید. همچنین می توانید هواپیمای خود را از تقریبا همه لحاظ مانند تقویت اسحه ها ,  تقویت کنید و هواپیما را تبدیل به یک جنگنده ی بسیار قوی  کنید . آخرین نسخه از این بازی در گوگل پلی استور به قیمت ۱ دلار(صرفا جهت اطلاع) به فروش می رسد که با استقبال خوب بیش از ۱۰۰ هزار بار خریداری و دانلود شده است که امروز شما می توانید امروز آخرین نسخه را به صورت رایگان دانلود نمایید و لذت ببرید . دانلود و توضیحات این بازی زیبا  در ادامه ی مطلب …

reza بازدید : 9 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

uc 617 دانلود Android Pack Complate مجوعه کامل آندروید

جدید ترین های دنیای آندروید

FIFA 14- ASPHALT 8 – NBA – MOST WANTED

|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
همراه با فایل ورد آموزش فایلها و طریقه نصب آن ها
مجموعه نرم افزار و بازی های حجیم اندروید ۲۰۱۴

 

یک مرجع بزرگ و جامع برای همه آندرویدیها

 

جدیدترین نرم افزار های مورد نیاز و ضروری آندرویدی

 

جدیدترین بازیهای آندرویدی به همراه فایل های دیتا

 

دارای نرم افزار بانک ها و نقشه گوگل شهرهای ایران

 

مجموعه خارق العاده اندروید ۲۰۱4 یک مجموعه فوق العاده کامل و بی نظیر می باشد که حاوی بهترین، کاربردی ترین و جدید ترین برنامه ها، بازی ها و… اندروید می باشد.
این مجموعه شامل 4 دی وی دی می باشد که حاوی:
- ۸۱۰ برنامه جدید و کاربردی اندروید
- ۴۱۰ بازی جدید، جذاب و پر طرفدار اندروید
- ۳۰ بازی اچ دی جدید و برتر اندروید بهمراه دیتای کامل
- ۱۰۰ لایو والپیپر زیبا و جدید اندروید
- ۲۲۱۰ والپیپر زیبا و منتخب
- ۵۵۳۵ رینگتون با فرمت mp3 برای اندروید
این مجموعه دارای یک اتوران بسیار حرفه ای و کامل است که استفاده را برای کاربر بسیار آسان و لذت بخش می کند
در این اتوران کاربر قادر خواهد بود به راحتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کرده، توضیحات مربوطه را بخواند، عکـس ها و اسکرین شات های آن را مشاهده کند و سپس در صورت تمایل برنامه یا بازی را نصب کند.
قابلیت ها:
- جستجوی پیشرفته
- دسته بندی کامل و قابلیت انتخاب دسته ها
- تصاویر اختصاصی برای هر برنامه و بازی
- توضیحات کامل برای هر برنامه و بازی
و…

reza بازدید : 11 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

pou دانلود بازی زیبای نگه داری از پو pou v1 4 10   اندروید

Pou نام یک بچه کوچک و بامزه می باشد که شما را بسیار به این بازی وابسته می کند  و وظیفه ی شما نگه داری از آن است. این حیوان دوست داشتنی را باید دقیقا مثل بچه خودتان بزرگ کنید و مراقب کارهای او باشید. باید به او غذا بدهید و کمک کنید که دیگر کارهای روزانه اش مثل حمام کردن را به درستی انجام بدهد. می توانید اتاقش را مرتب کنید، لباس هایش را عوض کنید و یا با او بازی های مختلفی مثل فوتبال انجام دهید. همچنین ظاهر اتاق او مثل رنگ دیوارها و خود بچه، قابل سفارشی سازی هستند. این بازی را می توانید همراه دوستان خود نیز بازی کنید و یا اینکه بازی دوستانتان را تماشا کنید. این بازی دارای گیم پلی ساده و روان و همچنین اعتیاد آور می باشد.دانلود آخرین نسخه از این بازی زیبا و جذاب در ادامه مطلب ….

reza بازدید : 12 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Countdown to Angry Birds Go دانلود بازی زیبا و جدید Countdown to Angry Birds Go v1 0 6   اندروید

Countdown to Angry Birds Go!  یک بازی هیجان انگیز و مسابقه سراشیبی در جزیره پیگگی است که در آن با سرعت بسیار بالا و جاده های خطرناک روبرو خواهید شد. این بازی مجموعه جدیدی از بازی های پرندگان خشمگین است که در آن پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند. در این بازی می توانید با هر پرنده ای که بخواهید وارد مسابقه شوید، هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خاص خود را دارند. در این بازی باید سعی کنید سکه هایی که در محیط مسابقه قرار دارند را جمع آوری کنید امتیاز خود را افزایش دهید، ماشین خود را ارتقاء دهید و به کاپ قهرمانی برسید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 1,980
  • نرم افزار