loading...
دانلود نرم افزار .بازی .انیمیشن.اندروید.نرم افزار موبایل.اخبار بازی و فناوری
reza بازدید : 13 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

clip کلیپ آموزش نمایان کردن فایل های فلش مموری

یکی از مشکلات امروزی کار با فلش ها ، ویرووسی شدن آنهاست به گونه ای عملا کار با آنها را زجرآور کرده و معمولا آنتی ویروس ها بیشتر این ویروس ها را نمی توانند شناسایی کنند،البته شاید دلیل این امر استفاده نکردن ما از آنتی ویروس های قانونی می باشد.یکی از این ویروس های سمج،ویروس مخفی ساز فایل هاست ،که فایل های فلش مموری شما را به فایل های سیستمی شبیه کرده و ویندوز به طور پیش فرض آنها را مخفی می سازد،شما در این ویدیو آموزشی خواهید آموخت که چگونه این مشکل را با یک برنامه دیگر به راحتی حل نمایید و پس از آن فایل هایتان را برای همیشه به حالت اول بازگردانید

reza بازدید : 15 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

CrystalDiskInfo2 دانلود CrystalDiskInfo 6 0 4 نرم افزار نمایش مشخصات هارد دیسک

CrystalDiskInfo 6.0.4 بر روی هر كامپیوتر حداقل یك هارد دیسك وجود دارد. برخی از سیستم ها ممكن است دارای بیش از یك هارد دیسك باشند. هارد دیسك یك محیط ذخیره سازی دائم برای اطلاعات را فراهم می نماید . اطلاعات دیجتال در كامپیوتر می بایست بگونه ای تبدیل گردند كه بتوان آنها را بصورت دائم بر روی هارد دیسك مغناطیسی ذخیره كرد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزار قدرتمندی برای نمایش مشخصات و اطلاعات هارد دیسک را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. CrystalDiskInfo نام نرم افزاری مفید برای نمایش مشخصات هارد دیسک است.این نرم افزار کمک به سزایی را برای حفظ سالم هارد دیسک می کند.این نرم افزار قابلیت نمایش اطلاعات دقیق در مورد هارد درایو های نصب شده در کامپیوتر مانند: فلش، شماره سریال، استاندارد های واسط، زمان و… را داراست.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به نمایش تمامی اطلاعات کاربردی هارد دیسک و قابلیت نظارت بر وضعیت سلامتی و درجه حرارت هارد دیسک اشاره کرد.

reza بازدید : 11 یکشنبه 17 آذر 1392 نظرات (0)

WinPatrol PLUS دانلود WinPatrol PLUS 29 1 2013 1 نرم افزار امنیت سیستم در برابر جاسوسیWinPatrol PLUS 29.1-2013.1 ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و… به سیستم عامل است.این نرم افزار از یک نوع روش اکتشافی برای تشخیص حملات و آلودگی های بهره می برد.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه های امنیتی سنتی،برای تشخیص آلودگی ها،هارد دیسک سیستم را اسکن می کنند.اما این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی R.I.D امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم را می دهد.همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها منبعی برای جاسوسی و سرقت اطلاعات محسوب می شوند.این نرم افزار با اسکن تمام برنامه های سیستم و حتی با ویرایش آن ها مانع از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و… به سیستم عامل می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه ها سطح دسترسی تعریف کنید.کاربران می توانند سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمایند یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنند.

reza بازدید : 11 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود برنامه اندروید Notes on Life Pro : بهترین نرم افزار یادداشتهای روزانه ی زندگی برای دستگاه های آندروید می باشد. لحظات ارزشمند زندگی تان را جمع آوری نمایید. در کارهای روزمره به سادگی و موثر صرفه جویی نمایید ، لحظات به یاد ماندنی از بودن با دوستان یا یک سفر هیجان انگیز را ثبت کنید. ایده ها و احساسات خود را به طور تفریحی با طراحی های جذاب بیان کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Notes-on-Life-Pro

reza بازدید : 10 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Traffic Racer :  از بازی های مسابقه ای بی پایان و هیجانی می باشد. در میان ترافیک بزرگراه ها با سرعت رانندگی کنید ، پول کسب کنید و ماشین تان را ارتقا دهید و یا اتومبیل های جدیدتر بخرید. سعی کنید یکی از سریع ترین رانندگان شوید. گرافیک ۳D خیره کننده ، ۱۷ اتومبیل مختلف ، ۴ حالت بازی ، ۴ محیط متنوع ( حومه شهر، صحرا ، برف و جاده ) از ویژگی های بازی هستند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

بازی آندروید Traffic Racer

reza بازدید : 9 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

ازی اندروید Jedi Knight II Touch : یک بازی سوم شخص اکشن می باشد. از همه ی قدرت و نیروی خود برای مبارزه با دشمنی که کهکشان را به خطر انداخته ، استفاده کنید. در این بازی در نقش کایل ، شمشیر خود را بردارید و آماده جنگ شوید. کنترل صفحه نمایش لمسی به صورت کاملا سفارشی از جمله : حرکت آنالوگ ، تغییر اندازه تمام دکمه های بازی ، تغییر حساسیت برای همه ورودی های آنالوگ از ویژگی های بازی هستند. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی اندروید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 Jedi-Knight-II-Touch

reza بازدید : 11 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

ازی آندروید اولین ماموریت نیروهای ویژه First Special Forces Mission : جمهوری کره بمب مخفیانه ی نوترونی و نیروی محرکه موشک ‘M20 screw’ را کامل کرده است. دولومیت معروف به سیاه دست در تلاش است جمهوری کره را به عنوان یک دیپلماتیک به غارت ببرد و اقداماتی علیه این دولت انجام دهد. و کنترل همه ی رسانه ها را بر عهده بگیرند. از حرکت  آسان ، رابط کاربری مناسب ، ویژگی های نبردی واقعی و اکشن ، سلاح های متنوع ، محتوای بسیار سرگرم کننده و همچنین ویژگی های گرافیک واقع گرایانه ی بازی لذت ببرید! می توانید با دوستانتان به رقابت بپردازید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

First-Special-Forces-Mission

reza بازدید : 11 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

ام انیمیشن : Turbo – توربو

ژانر: انیمیشن، کارتون، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۶ دقیقه

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان انیمیشن کارتونی Turbo 2013 : توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی قصه ماست که آرزوی بزرگی در سر دارد . او دوست دارد سریعترین حلزون جهان لقب بگیرد . او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل میشود واز او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند و …

 

url

reza بازدید : 14 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

» نام: شیرشاه ۲- پادشاهی سیمباThe Lion King 2 – Simba’s Pride
» سال تولید: ۱۹۹۸
» کارگردان: Darrell Rooney, Rob LaDuca
» شرکت تولید کننده: Walt Disney Animation Australia, DisneyToon Studios, Walt Disney Pictures
» کشور تولید کننده: آمریکا، استرالیا
» زمان: ۸۱ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» زیرنویس: فارسی + انگلیسی
» کیفیت: عالی (BR-Rip 720p)
خلاصه داستان: شیرشاه ۲- پادشاهی سیمبا (به انگلیسی: The Lion King 2 – Simba’s Pride) به کارگردانی دارل رونی (به انگلیسی: Darrell Rooney) و راب لادوکا (به انگلیسی: Rob LaDuca) محصول کمپانی والت دیزنی استرالیا (به انگلیسی: Walt Disney Animation Australia) می‌باشد که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد. از دیگر ساخته‌های دارل رونی می‌توان به «مولان ۲ – Mulan II» اشاره کرد. داستان پویانمایی در ادامه شماره قبلی آن، «شیر شاه – The Lion King»، رخ می‌دهد. حالا دیگر سیمبا (به انگلیسی: Simba) و نالا (به انگلیسی: Nala) صاحب یک دختر بنام کیارا (به انگلیسی: Kiara) شدند. تایمون (به انگلیسی: Timon) و پومبا (به انگلیسی: Pumbaa) به عنوان مراقب این بچه انتخاب شدند اما کیارا از دست آنها به راحتی فرار می‌کند و به سرزمین های ممنوعه پا می‌گذارد. او در آن سرزمین با بچه شیری به نام کاوو (به انگلیسی: Kovu) آشنا شده و با یکدیگر دوست می‎شوند. اما او و والدینش نمی‎دانند که کاوو پسر زیارا (به انگلیسی: Zira) است. او قصد دارد کاوو را با سرنگونی سیمبا به پادشاهی سرزمین «Pride» تبدیل کند. رابطه سیمبا با دخترش در این قسمت مورد آزمایش قرار می‌گیرد و…

دانلود کارتون The-Lion-King-2

reza بازدید : 5 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

*** قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت ***

نام انیمیشن : Max Steel Season 1 فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

ژانر: انیمیشن , کارتون

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

انیمیشن مکس استیل : جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام “کاپر کنیِن” می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی “توربو” او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش “جیم” آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام “مایلز درِد” جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام “استیل”، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام “فرِس”، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی “استیل” وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

Max-Steel دانلود کارتون

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درباره ی این وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 1,989
  • نرم افزار